ارسال پاسخ

۱۸ مهر ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6372

pvc-asso.ir

فروش پتروشیمی غدیر افزایش یافت

فروش پلی وینیل کلراید توسط پتروشیمی غدیر در ۶ ماه نخست امسال افزایش یافته است.

به گزارش انجمن لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از نبض بازار ، پلی وینیل کلراید و وینیل کلراید از محصولات اساسی و بنیادین پتروشیمی غدیر می‌باشد میزان فروش این محصولات در دوره ۱ ماهه شهریورماه به مقدار ۳۵۰ میلیارد تومان رسیده است.
پتروشیمی غدیر که در دوره ۱ ماهه شهریور سال گذشته به مقدار ۲۱۳ میلیارد تومان از محصولات خود را فروخته بود امسال با رشد ۶۴.۳ درصدی به فروش ۳۵۰ میلیارد تومان رسید همچنین میزان تولید پلی وینیل کلراید در یک ماه گذشته به ۱۲۰۶۳ تن رسیده است.

افزایش ۱۵ درصدی درآمد‌های شغدیر
پتروشیمی غدیر که با نماد شغدیر در بازار سرمایه شناخته می‌شود در طی عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به میزان ۲۱۴۳ میلیارد تومان رسیده که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵ درصدی را در این بخش شاهد بوده ایم.
علاوه براین از ۲۱۴۳ میلیارد تومان درآمد پتروشیمی غدیر، ۱۰۳ میلیارد تومان متعلق به صادرات محصولات و ۲۰۴۰ میلیارد تومان آن متعلق به عرضه محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

جهش ۱۷۵ درصدی فروش وینیل کلراید در بازار‌های داخلی
پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰۰ میلیاردی در ۶ ماه امسال به مبلغ ۱۰.۲ میلیارد تومان وینیل کلراید در بازار‌های داخلی عرضه کرده که به نسبت مدت زمان مشابه سال قبل ۱۷۵ درصد رشد کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد